loading...
پسران خورشید
سعید بازدید : 423 پنجشنبه 21 مرداد 1389 نظرات (0)

سخنی از بزرگان

در هر حال ازدواج کنید اگر زنتان زیبا  و فهمیده بود که خوشبخت میشوید و اگر زشت و نفهم بود مانند من فیلسوف میشوید.  {سقراط}

وای از دست زنا که ما هر چی که میگیم بر عکسشو عمل میکنن من به خانمم میگم بریم دور دنیا بگردیم میگه نه بریم یه جای دیگه. {چارلز دیکنز}

تا قبل از ازدواج 6 نظریه در مورد تربیت فرزند داشتم اما الان که 6تا فرزند دارم هیچ نظری ندارم. { رنه الندی}

مردها بر اثر بی دقتی ازدواج میکنن در اثر بی حوصلگی طلاق میگیرن و مجددا در اثر بی حافظگی دوباره میرن زن میگیرن.  {آندر مالئو}

.

.

.

.

.

.

جوک

مرد از خدا پرسید چرا زن رو اینقد زیبا افریدی خدا فرمود برا این که تو از اون خوشت بیاد گفت پس چرا اینقد احمق افریدی گفت برا این که اون از تو خوشش بیاد

خداوند عالم کهکشان ها را افرید سپس استراحت فرمود بعد از ان زمین را افرید سپس استراحت فرمود پس از ان گلها و ریاحین و جانوران را افرید و سپس استراخت فرمود بعد از ان مرد را افرید و سپس استراحت فرمود پس از ان زن را افرید و از ان پس دیگر نه خدا استراحت فرمود نه کهکشان ها و نه ...

زن از شوهرش میپرسه تو زن خوشگل دوس داری یا زن با شعور گفت هیچ کدوم عزیزم من فقط تو رو دوست دارم

زن به شوهرش گفت عزیزم تو بیشتر از اندام من خوشت میاد یا از چهره من گفت عزیزم این اعتماد به نفس تو منو کشته!!!

.

.

.

.

.

نظر خواهی خانم ها از اقایون

اقایون مثل مخلوط کن برقی هستن تو هر خونه ای یکی از اونا هست ولی معلوم نیست به چه دردی میخورن

اقایون مثل اگهی بازرگانی هستن از هر صد کلامی یک کلامشم نمیشه باور کرد

اقایون مثل سیمان هستن وقتی پهن شدن فقط باید با کلنگ جمعشون کرد

اقایون مثل جای پارکن خوباشون قبلا اشغال شده اونایشم که باقی مونده یا کوچیکن یا جلو خونه مردم پارک شدن

نظر خواهی اقایون از خانم ها

خانم ها مثل رعد و برقن اول برق نگاشون ادمو خیره میکنه بعد رعد صداشون پدر ادمو در میاره

خانم ها مثل کنتر برقن هر از چند سالی سنشون به صفر میرسه

 خانم ها مثل موتور گازین پر سر صدا ولی بی قدرت

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 9
  • کل نظرات : 7
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 16
  • آی پی دیروز : 3
  • بازدید امروز : 13
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 13
  • بازدید ماه : 13
  • بازدید سال : 40
  • بازدید کلی : 2,185